Hafsaninannesi_ Merhaba canım anneler , 12 günlük bebeğim anne sütü alıyor öyle aman aman çok değil sütüm ama kızım bazen az miktarda olsa da ağzı ve burnundan gelecek şekilde kusuyor.Yasayan varsa yardımcı olabilir mi 🤲
mervesoku Hafsaninannesi_ canım merhaba normal hem ağzından hem burnundan kusması çok emiyor bazen fazlasını kusabilir o şekilde
karsiyakalianne Hafsaninannesi_ bir doktora danışsanız çok iyi olur, benim oğlumda o dönemlerde başlamıştı 2 aylık oldu hala devam ediyor. Bizimki refluden kaynaklı cıktı.