Nur1 sagol canım sizede çok geçmiş olsun😂biz anneler öyleyiz pinpirikli 😂bende biraz kanamıştı ilk gün ona takılmıştım,aslında normal ama işte annelik bu olsa gerek sende rahat ol normal yani biraz zaman alıyor düzelmesi ama onun haricinde korkulacak bişi yok birde bize dr kremi falan bırakın artık sürmeyin dediğinde azıcık kızarıklı olmuştu halis zeytinyagı sürdük geçti sende deneyebilirsin