15 aylık kızımım Bir haftadır kademe kademe gece beslenmesini kestim sayılır. Şu an sadece sabah 6 civarı emzirme yapıyoruz. Uyanmalar azaldı ama hala uyanması normal mi acaba? Ve sabah 6dan sonra emzirmeden uyutmaya çalıştığım için bir türlü derin uykuya geçemiyor. Hani gece emzirmesi kesilince uyuyorlardı, kim kandırdı beni :((((