Kızlar merhaba benim bi kızım var 2 ay 9 günlük ben bugün doktora götürdüm kusuyor diye reflüden şüpheleniyorduk ama idrarında enfeksiyon çıktı bana 3 gün olmaz üzere yarım doz iğne verdi ismi İESEF 0,5 mg bebeğim üç gün vurulacak ve idrardan kültür testi yapıldı temiz çıkarsa ilaçlar yeterli gelecek dedi eğer temiz çıkmaz mikrop ürediyse başka antibiyotik verilecek dedi yaşayan var mı lütfen benimle paylaşın ,🤲🏻