Nursena2017 Bebeğim yoğun bakımda kaldı elleri kasık şekildeydi sonra düzeldi 25 gün sonra elleri titremeye ve ayakları atmaya başladı nöbet geçirdiğini söylediler bu ilacın zararı var mıdır ?