Selcan1 Merhaba süt saklama poşetim bitti bugün. cuma alabileceğim. Yarın da sütümü sağmam lazım. Yarın sağsam buzdolabına koysam 3 gün durabiliyor ya buzdolabında. Cuma ordan alıp buzluğa koyabilir miyim.
Ozdmrkbraa Selcan1 3 günü geçirmeden buzluğa atarsanız bi sıkıntı olmazdır yani ben öyle yaptım sağlığımın akşamında yada ertesi gününde buzluğa attığım oldun