Lina_annesi Dördüncü ay büyüme atağı belirtileri ne oluyor ve sizlerinki nasıl geçti herkes çok zor diyor gözüm korktu bebeğim 3 ay 20 günlük şuanda huysuzluk sürekli kucak meme istiyor şimdiden yordu daha fena bişeymi yoksa
Gok_53 Lina_annesi benim bebeğim 4. Ay atağı geçirmedi sanırım 🙄 yani söylenildiği gibi zor bir ay geçirmedik tam tersi hareketlerinde belirti başladığı için daha keyif verici bir aydı şuan 5 aylığız . Her bebek bir değil 😊