Selcan1 Merhaba dolaba şimdiden süt atıyorum çalışmaya başlayınca içsin diye. 4 aylıkken başlamış olacağım kaç cc olarak atmalıyım buzluğa
Gok_53 Selcan1 bu bebekten bebeğe değişir canım . Ama yine de fikir olsun dersen benim bebeğim 120 ile başladı 150 e çıktı . Normalde her ay 30 cc artar diyorlar . Kilosuna göre zaten doyduğu cc yi size belli edecektir