Burak_Ali Ben şöyle yapıyorum ; kaynar haldeyken hemen kavanoza koyup ağzını kapatıyorum , soğuyunca dolaba kaldırıyorum yaptığımız konserveler misali yani . Yine de 2-3 günlükten çok yapmıyorum . Kavanozları ve kapağı da kaynatıyorum bu arada . Tencerede kalan çorbayı 2. Gün vermiyorum , özellikle et-tavuk gibi yemekleri .