Deletedmom8 kuaförde 6 yıl çalışmış birisi olarak yapmayın derim sonu hüsran malesef. Bende 3-4 yıl hep mavi siyah yaptım saçımı sonra kızıl yapmaya karar verdim, ilk önce komple açma işlemi uyguladık çünkü açmadan kızıl tutmuyo, sonra koyu kızıla boyadık ve saçlarımı afedersiniz 💩 etti, yastığa, havluya, kıyafetlerime aktı ıslandıkça enn kötüsü de komple yandı uçları sonra aşırı dökülmeye başladı avuç avuç dökülüyordu en son 5 numaraya vurdum saçlarımı🤦🏻♀️ ayrıca devamlı boyamanız gerekiyo kızıl kolay kolay tutan bir renk değil