Kızım 14aylık 51günlükte bir kızım daha oldu gurbetteyim o kadar zorki büyük kızımda hala bebek kıskanıyo aglıyo oyun istiyor herşeyde cok haklı diğer bebekte emmek istiyor büyük olan ben bebekle ilgilenirken düşüyor kafasını çarpıyor ağlıyo Kısacası dikkatimi çekmeye çalışıyor bebek sürekli uyudugu için onunla hep oynuyorum ama yetermiyorum bedenim cok yoruluyo sabrımda haliyle taşıyor bugun cok agladı bebek hep emmek istedi onunla cok ilgilenemedim yeni uyudu uykuda anne diye sayıklıyo benim gibi olanlar napıyorsunuz bu süreçte bana destek olurmusunuz😣😣😣