RaziyeNu Damla_K bimin bezi yapmadı aslında hiçbir sıkıntımız yok ama değiştirmek istiyorhm markasını pişikten korkuyorum
sseeddeef bu aradan bende molfix kullanıyorum bi sorun yaşamadm ama her değişimde pişik önleyici krem sürüyorum belkide onun etkisi
Melankoli Molfix hic guzel degil. Doktorun muayenehanesinden 10 tane denemelik paket verdiler, zor bitirdim 10 bezi😅 (hatta hala 2 tane var) Su an kullandigim beze gore cok kalin ve esnek degil. Eger siz kullandiginizdan memnunsaniz, molfixe gecmeyin bence.