Nesibemetinyigit27 Bebeğim 9gunluk ve sütum geliyo emiyoda ama bazen zor tutuyo acaba normalmi ve sizce kaç saaatte bir emzirmem lazım
minnosum25 Nesibemetinyigit27 iki saatte bir emzirnelisiniz bazen zor tutmas8da normal korkmayn yinede siz hemen hemen her istediğinde verin
Prenses_annesi22 Nesibemetinyigit27 norml cnm mrk etme henuz kucuk emıs gcu hemen güçlenmez oyuzden zamanla olur bnmkı hıc almadı meme 😒 ugrastım ama almyo sagıp veryorm hemde mama veryorm
Giizz Nesibemetinyigit27 çok normal 🥰 1-5 maksimum 2 saatte bir emzirin. Göğsünüzün sadece ucu değil kahverengi kısmını ağzına sokun
Mehmetereninannesi Nesibemetinyigit27 daha çene kasları gelişmediği için cok normal zamanla güçlenecek