35 gün diyor ama bizim tam tamına 45 gün sürdü atak dönemi. 10 günü fırtınalı geçti. Bende aşırı zorlandım hatta 2. İstitorum diyen ben aslaaa diye bir çizgi çizdim. Korunma yöntemini 3e çıkardım fkdkdk Evet sonrasında biraz düzeliyor ama uyku için aynı şeyi söyleyemeyeceğim henüz. 5 ay 3 haftalık.
9-9 uyuyan bebeğim vardı şimdi 11den önce derin uykuya geçmiyor. Sabah yine 9 civarı kalkıyor. Ama genel olarak uykuya direnmesi, sürekli mutsuz olma hali, gece sık uyanması, yenidoğan gibi memeye yapışık kalması hep bitti. Şimdi 5. Atak dönemindeyiz daha gözüme gelmiyor atakta değiliz gibi e tabi 4ün o silsesinden sonra😂