Benim oğlum 2 ay 28 qünlük 2 saatte bir 90 cc bebelac ar maması veriyorm oğlum reflü sizce yeterlimidir kilo kaybı yaşadık hep hastanelerdydik 3,930 gramdı 10 qün snra 4 kilo 260 gram oldu biraz tehlikeli bir bebek kusmaları azaldı çok şükür ama qeceleri uyandrıp mamasını vermelimiyim yoksa uyanmasınımı beklemeliym hep uyandrıncada uyku düzeni altüst oluyo coqu zaman uyanık durmuyo uyumuyo npcm blmym