Burak_Ali Hanımlar bebegım 7 aylık ¾ gündür çok huzursuz ağlayınca elini kulagına götürüp daha yüksek sesle aglıyor. Kulagında bi problem olabılir mi doktora götürmedim götürsem kulak burun bogazcıya mı götürmem lazım yoksa genel çocuk doktoruna mı ?
Seda1208 Burak_Ali benimde 3 aylık sürekli öyle geçenlerde sordum sanci vs olunca veya sinir olunca refleks olarak kulagi çekerler dedi
Mom079 Burak_Ali benimkide öyle. 9 aylık. İki dr a götürdüm. Bişeyi yok dişten kaynaklı olur dediler. Kulak iltihabı olsa ateşi olurdu dedi doktor