Kızlar 31 günlük bebeğim var normalde çok çok gazlı bi bebek değildi ama bugün öğlenden beri uyanık olduğu her an ağlıyor uyumuyor😭 Bu gazi anında geçirecek çözümleriniz var mı allah aşkına 😔😔 masaj yaptım karnına sıcak havlu koydum gaz damlasını da veriyorum ama geçmiyor