Arkadaşlar bebegim dogdugundan beri yuzu puturlu bir sekilde dogdu ve sonra egzemaya cevirdi yanaklarindan basladi kulaklarina yayildi daha sonea tum vucuda surekli kasiniyor uyuyamaz hale geliyordu ve kasidikca kanatiyordu.. doktorumuz kortizonlu krem veriyor kullaniyoruz tekrar cikiyordu alerji testi yaptirdik 4. Ayda hicbirsey cikmadi ama egzemalarimiz bitmek bilmiyordu. Ben kortizonlu kremi kullandiktan sonra bol nemlendiriyordum kullandigim nemlendirici kremler mustelaydi ilk sonra la roche daha sonra biodermaydi iclerinden en begendigim bioderma oldu fakat internetten aratirmadihim sey kalmadi en son art de huile yag karisimlari yapan bir yer buldum bunu anlasmali eczaneleri yapiyor internetten bakinca cevrenizde anlasmasi olan eczaneyi bulabilirsiniz.. Bize biogaia probiyotik damla verdi ve egzemanin oldugu bolgeye suruyordur akar spreyle oturdugu yattigi yerlere sıkıyordum ve egzema yagi hazirliyorlar onu da egzema olan bolgeye suruyordum surekli su an bebegim iki yasinda. acilan postlarda cok egzema konularina denk geldigim icin cok zor oldugunu ben bilirim ben uyguladigim yontemi yazdim faydalanmak isterseniz tavsiye ederim.