duzenlianne AcemiHemsireanne ben de metal süzgeçi kullanıyorum 2 bucuk ay oldu sürekli kullanıyorum hiç paslanmadı ama elde yıkıyorum makinaya atmadım hiç.
Aryamomm AcemiHemsireanne elde yıkayınca paslanma yapmadı benimki fiyatı da uygundu oylelikle almıştım
AbrhamH Ben almıştım ama hç ihtiyaç duymadım. Az suda haşlayarak suyuyla yedirdim oğluma. Duruyo benimki
Mandalinbebeksu İmkanınız varsa makinasını alın ben çok memnunum buharda pişiriyor püre yapıyor özellikleri güzel.
AcemiHemsireanne Mandalinbebeksu fiyatı yüksek geliyor hemde bu aşamadan sonra bi daha kullanmayacağım diye düşünüyorum o yüzden almayı düşünmedim 🙈