Ben başta doktor önerisiyle maflor kullanmıştım daha da kötü olmuştu sonda biogaia kullandım onda daha iyiydi. Gaz masajları, karına sıcak havlu (ben kiraz çekirdekli yastık kullanmıştım bir işe yaramadı), ters çevirip sırtını sıvazlama arada altını açıp rahatlamasını sağlıyordum. Ama en önemlisi aslında sabır çünkü gazları bitmiyor. Biz de 4. Ayda iyi olmaya başladık. Hareketlendirme kendisi gazını çıkaracak ve siz de oh diyeceksiniz ta ki ataklar başlayana kadar. He bir de diş sancıları biz ona gelmedik daha 😩😬 uzun oldu biraz 🙈