İyi akşamlar kızlar. Kızım 23 aylık. 10 gündür sürekli yüzünü kaşıyor. Şuan yüzü çizik içinde. Az önce gözünün altını çizdi mesela. Sürekli tırnaklarını kesiyorum ama o kadar bastırıyor ki tırnağı uzun olmamasına rağmen çiziyor. Bir de elini ve parmağını ısırıyor sürekli. Sanki kaşınıyorda dişleriyle kaşıyor gibi. Bunlar neden olabilir?