iyi akşamlar hanımlar 🙆🏻♀️ Kasım ayında ikinci sezaryen doğumumu yaptım. büyük ölçüde kilolarımı verdim zaten bu sefer çok fazla kilo da almamıştım ama göbeğim beni rahatsız ediyor 😶 sıkılaşmak yönelik , özellikle göbek, basen ve iç bacak için, takip ettiğiniz bi egzersiz programınız ve tavsiyeleriniz var mı?