Şuan ki derdimiz.. 😭 Oğlum 10 ocakta 2 yaşını doldurdu. Sütten kesme vakti geldi bende yavaş yavaş yapayım dedim çünkü meme delisi sabahtan akşama kadar 50 kere emiyorsa misal bunu 2 ye düşürdüm bir wşkşlde oyaladım. Krem sürdüm uf oldu acıyor dedim başta tiksindi ama gel git yokladı sürekli bir şeyler yedirdim tabi yemek isterse. Gece uykuya meme ile dalar mutlaka bu esnada zaptedemedim. Hala da öyle uyurken emiyor ne yapıcam bilmiyorum 🤧 sanırım tek seferde kesmek lazım çünkü değişmiyor bende sirke sürmeyi düşünüyorum 🙄