Deletedmom_9857 o birazda çocuğun karakteri ile ilgili.kızımın çok sürdürmedi oğluma nazaran.ama oğlum sevdiği insanlara dokunmayı,öpmeyi ,sarılmayı ,iltifat etmeyi çok severdi küçükken hâlâ da öyle.hatta oğlum için hep kimse sevmedi beni bu kadar,kimse böyle güzel itaflarda bulunmadı derdim.4 yaşında çocuk beni portakal bahçemin en güzel çiçeği diye severdi.daha bi çok tabiri vardı beni benzettiği.bi süre de muhteşem yüzyıldan duymuş o küçükken izlerdim "sultanım,eyyy benim ay yüzlüm "diye severdi .kızımda tam tersi asla ten temasından hoşlanmaz.asla bu tarz konuşmalar yapamaz.