Herkese merhaba. 3 aylık bebeğim bugün çok ağlayarak uyandı ve sağ gözünü açamadığını farkettim. Suyla falan az da olsa yıkadım. Daha sonra gözlerini açtı. Ancak sağ gözünde göz bebeğinin biraz altında çizik farkettim. Şu an durumu iyi, ağlaması falan yok. Muhtemelen tırnağı batmış. Daha önce böyle bir durumla karşılaşan oldu mu?