Gzrilknur BeyzaEla benim de çok kötü Oğlum 11 aylık. Şimdi yine hamileyim 3 buçuk aylık 😩 sar başa. Karnım yarılmış gibi. Harita resmen. Bende beklim burda 🙄
Oznur123 Gzrilknur benim de oglum 11 aylik olucak heryerim catlaklar içinde kol bacak karın popo nerem de yok ki o yüzden barıştım artik catlaklarimla tabi kilolar gittikçe sikilastikca azalıyor gorunurlugu