3 ay 18 günlük bebegim icin oyun halisi arayışındayım öncelikle şunu söylemek istiyorum ki kizim cok çabuk sıkılan biri yani en fazla 5 dk sonra başlıyor yalandan ağlamaya kucağa almayınca o ağlama gerçeğe dönüşüyor ama çokta meraklı gösterdiğim oyuncaklar kısa da olsa ilgisini çekiyor elleyip ağzına götürmek istiyor 😀 almak istiyorum fakat ya sıkılıp ağlarsa oynamak istemezse diye düşünmüyor da değilim sizler alipta memnun kaldınız mı bebeleriniz sevdi mi, oyun halisinda vakit geçiriyorlar mi ? Ve önerebileceğiniz oyun halisi var mi daha fazla soru sormadan tesekkur ediyorum 😀