Egemen26 var tabi veriyim. 1 litre kaynamış ılımış süte 1 küp süzme peynir kullanıyorum. Sütaş süzmeler var ya onunla. Bimdede var onunlada olur ama o çok büyük ortadan bölün. Bir kasede peyniri çatalla ezin az bişey süt dökün üzerine aynı yoğurt mayalar gibi karıştırın kasede sonra sütünüzü bir kavanoza dökün üzerinede kasedeki mayalı karışımı dökün karıştırın. Kapağını kapatın. Geceden mayalıyorum ben yoğurt gibi sarıyorum sabah kapağını açıp dolaba koyuyorum 4-5 saat bu şekilde dinlendirdikten sonra tülbentle süzüyorum 1-2 saat iyice süzüldükten sonra peynir altı suyunu buzluk poşetlerine koyup buzluğa atıyorum. Labneyide bir güzel çırpıp dolaba koyuyorum 🌸