Merhaba anneler. Kızım ağustos doğumlu 34. Haftada erken geldi 🐥 2. Ayından beri aptamil 1 kullanıyoruz 6 aylık olduk sayılır 2 numaraya bu ay mı geçmem lazm yoksa doğması gereken Eylül ayından mı hesap etmem lazım kafam karıştı 😞 doktora da sormayı unuttum kontrolde