Arkadaşlar oğlum 45 günlük anne sütü sarılığı var. İlk ay kontrolünde 500 gram anca almıştı. Dr mamaya ağırlık verin aç kalmış bu çocuk dedi. Bu ay da şimdi sürekli emzirmeye çalışıyorm günde 3 kere 60 cc mama veriyorm. Kilo alımı yine düşük gibi ölçmedik ama zayıf bebek yani. Aslında 3650 doğdu iyi doğdu ama acaba sarılıkla alakası var mı kilo alamamasının. Yaşayan var mı anne sütü sarılığı olup bu durumu. Ya da anne sütü sarılığı olup bebişine iyi kilo aldırabilen var mı?