Denizezgi Merhaba güzel anneler , bebeğim 18aylik . Bugün gittiğim 1.5yas kontrolünde Bingildaginin kapanmadigini soyledi doktorunuz. Varmı başına gelen ? 2yasi bekleyelim dedi ama ben endişelendim ister istemez.
Audrey_horne Denizezgi merhaba benim kızımında 18 ay kontrolunde kapanmamıştı dr bekleyelim genel durumunda gelişiminde bir sıkıntı yok 2 yaşa kadar kapanır demişti 20. Ay gibi tamamen kapandı ben kontrol ediyodum sürekli tamamen kapandığını elimle anlayınca yinede dr götürmüştüm kapanmış dedi sizinde genel durumda bir sıkıntı şikayet yoksa bekleyin
Balkupum2505 Kaçıncı ayda kapanması gerekiyo 8 ayligiz az bi yumusaklik kalmiş skntı mı? Bilginiz varmi