Sergen- bence normal. Burda bir sürü anne var 3 4 saat uyusun valla ellemicem diyen. Zaten bebekler acıkınca uyanıyor. Şeker düşmesi de genelde 40 bitince bitiyor.eger zaten beslenmesi yetersiz olsaydı o zaman kg düşük gelirdi. Bence de elleme. Ben 3 aydan sonra akşam 9 sabah 9 uykusuna alıştırdım gece sadece 1 kere mama veriyordum çok uzun süre rahat ettim. Anca işte dış döneminde 1 hafta falan uykusu sallanıyor oda tekrar geçip gidince düzene giriyor. Mesela ben su an söyle dusunuyorum ac kalmasın diye kendim yatmadan mama yapıp veriyordum onu su an alışkanlık edinmiş. 10 aylık illa o saatte kalkıyor halbuki 6 . Aydan sonra deliksiz uyuyabilir ama tamamen alışkanlık edinmiş.keske diyorum acıkıp kendi ağlayınca verseydim.