Aryatuba Teşekkür ediyorum ♥️
okkeseymen31 Teşekkür ederim elimdekileri de değiştireceğim 🥰
Mysunshines17 bence de sıkma bebisi canım:)
okkeseymen31 5 numara büyük olur bence
Aryatuba büyük olmaz eminim ki kilosuna göre çok uygun 4 plus ta kullanabilirsiniz
Mysunshines17 benim beneğimde 10 kilo 5 nımara kullanıyorum sıkıyor 4 numara
ebrumehmethan37 Evet öyleymiş bir çok annemizde aynısı söyledi
Nurgullll katılıyorum 👍🏻
okkeseymen31 ✌️♥️