Melisanaz Merhaba anneler 19 gunluk bebegım var sezerysb dogum yaptık gobegimn kalmasını ıstemıyorm sz ne önerrsnz korsede takmk istemiyorum zararı olur dıye. Şal mı baglasam? Szler nsptınz nasıl erıdı bu gobek
Siracseda Melisanaz ben ilk 40 gün sarmistim gobegimi sarkma olmadı ama fazlaligim var emziriyorum diye fazla bir şeyde yapamıyorum
biricigim Melisanaz Bol bol su ic canim bi de belini sar ben de korse kullanmadim sadece sardim bi de emziriyosan cok cabuk giduyor şu an 3 aylik olduk ve benim gobegim kalmadi gibi bisey
Cuucum Melisanaz Dr um hiç bişi yapma karın kasları 6 ay içinde toplar kendini faydası yok öyle şeylerin demişti , genelde içinizde kalmasın ne olur ne olmaz yüksek bel sukılaştırıcu tayt deneyebilirsiniz.