Yekta42 Kızlar merhaba. Size bi soru soracağım. Eşimle bu hafta sonu için Kapadokya da bi otel ayarladık , iş durumumuz yüzünden sadece 1 gece ertesi günü dönüş . 7 aylık oğlumu anneanneye bırakmayı planladık . Zaten evimizin yanında gözlerini açtı anneanneyi gördü yanı yadırgamaz . Ama hiç yatmadı . Öyle yaramaz bi çocuk da değil gece uykusu mükemmel düzenli🧿 1 gece olacağı için ve ertesi gün sabahı Kayseri kayak merkezine geçeceğimiz için orada hastalanmasından da korkuyorum. Böyle düşündük ama yine De içim pek rahat değil , hiç böyle yaptınız mı ? Yoksa ne olursa olsun oğlumu da mı götüreyim? Normalde şehir turu yapıyoruz fırsat buldukça çoğu yere gitti , ama bilmiyorum eşim istedi başbaşa kalmak için mi. Rahat etmek için mi ? Böyle de olunca kendimi kötü anne gibi hissediyorum, sanki ben keyif yapmaya gidiyorum oğlumsuz gibi . Bilmiyormmm siz olsanız ne yapardınz
Deletedmom324 Yekta42 deşarj olmaya ihtiyacınız var. Hem anneniz ne güzel bakabiliyor sanslısınız. Bu sizi kötü anne yapmaz.