aybars97 Prensesannesii34_ peki en az 600 gram doğum kilosuna göre mi yoksa kilo kaybı yaşandıktan sonraki kilosuna göre mi?
Deletedmom0099 4 aya kadar 600-1000 gram (doğumdan sonra verilen kilonun üstüne) 4 aydan sonra 400-800 gram
aybars97 Tosbigim geçen kontrole gittik de el yordamıyla tartıya çıktık ikimiz evde öyle ölçtüm hastanede ölçüldü aynı kilo çıktı şimdi yine tartıldık 4 kilo hesapladım da az geldi yarın gidicez doktora o yüzden bi sorayım dedim🙋🏻♀️
aybars97 Seda1208 teşekkür ederim☺️peki diyelim 600 gram aldı ve sarışık geçmedi mamaya başlatır mı acaba az mı ki kilosu🙇🏻♀️
Seda1208 aybars97 hayır başlatma sakin. Benim kızım ilk ay 2 kilo almıştı 2 ci ay 1 kilo şuan 3 aylık 600 gram flan almış yani git gide düşüyor hatta üzüldüm ama 600 gram iyi dedi doktor mama verme dedi. Sende az diye üzülme zaten git gide düşüyor
aybars97 Derdf bize de gerek yok demişti ama sarılık geçmedi o yüzden merak ettim yarın tekrardan kontrolümüz var
aybars97 Seda1208 biz daha 27 günlüğüz o yüzden dedim sonraki aylar düşüyormuş kilo alımı dediğiniz gibi ama bilemedim yarın doktor söyler zaten🙇🏻♀️