Minikprematurepoyrazz çok uzun meseleler aslında da burda nasıl anlatılır bilemedim. Bize 9 aylıkken Tekden Hastanesi’nde teşhis kondu fakülteye bu doktora gönderdiler. Fakültede tomografi ve beyin iç basıncı çekildi tek on sütür biraz da arka sütur kapail dedi gerek yok ameliyata dedi üç ay sonra gelin tekrar kontrole dedi. Tekrar gittiğimizde beyin iç basınca ve tomografi ye baktı çok acil ameliyat dedi. Ve ölüm riski çok yüksek herşeye hazır ol dedi ben kafayı yedim resmen. Ameliyat oazsa zeka geriliği olur dedi dünyam başıma yıkıldı. Sonra babam araştırdı acibademde bulent tuceri önerdiler bu konuda oldukça iyiymiş. Oraya gitti ağlaya ağlaya adam baktı sonuclara beyin iç basıncına falan asla ameliyata gerek yok herşey çok normal dedi ayrıca bütün suturlar kapalı olursa beyin sıkışır gözlerde kayma ve kısma olur sürekli çocuk belli eder dedi o şekilde yaparız dedi. O fakültede ki adam 10 bin lira almak için oğlumu ameliyat edecekti . Bize neler söyledi daha inan hatirammak dahi istemiyorum şuan 19 aylık çok şükür kafa şekli de düzeldi büyük bölümü. Öne doğru çıkıntı vardı bizde . Olay bu. Ama fakültede ne çektiğimi bir ben bir Allah bilyor çocuğu iki gün aç biraktrdi o doktor tomografi de uyanmasın diye zaten fakültede insan muamelesi görmüyorsun perişan oldum benim ömrümden ömür gitti ama siz yanmayın diye yazıyorum tabi yinede karar sizin. Ameliyat olursa kafasında ömür boyu geçmeyecek kocaman dikiş izleri olacak ve bu ameliyat ek riskli ameliyatlardanmiş kendi ağzıyla söyledi fakültede ki kimse yapmak istemiyor bebeklerde bu ameliyatı çok riskli dedi.