Eelliifff ben kullanıyorum 10 gündür, yararı var azaldı fakat gaz çıkartırken agrisi çok oluyor ilacı 4 damla 3 kez veriyoruz sabah öğle akşam. Verdikten yarim saat sonra gaz çıkarmaya başlıyor biraz sancılı oluyor ve hergün kaka yapardı kullandığımızdan beri 2 3 günde bir ancak çok dolduruyor bezini. Her bebekte farklı etki yapabilir 2 buçuk aylık kizim