Ye2020 Oğlum 1.5 aylık arada tek bacağını anlık titretiyor çok anlık ama acaba bu normalmidir yaşayan varmı??? Birde emerken çenesini çok titretiyor bunu da yaşayan var mı???
Zehrabaysan Ye2020 canım normal benim ki aşırı titretiyordu Çok korktum hatta ağlamıştım Doktora götürdüm normal dedi şimdi 4aylık kalmadı öyle bir şey
Mlkmhrrm Ye2020 oğlum 3 aylık oldu hala ara ara devam ediyor ama artık baya Bi azaldı eskiye göre zamanla geçiyor