anne202020 hmm anladım.bızım yedıklerımızden yıyor deyınce ben dırek şekerli tuzlu şekilde olabılecegını düşündüm.ozaman bir sakıncası yok hani yağı da zeytinyagı ya da tuzsuz güvendiğiniz bir yerden doğal tereyağı alarak yapmalısınız.ayçiçek kullanıyorsanız onu değiştirin.patates sogan tarzı ürünleri bızlerde market ve pazarlardan alıyoruz yanı organık marketlerden almıyorum tabıkı.ama bakliyat,bebegıme verdıgım irmik,yulaf,ruşeym,tarhana,bebe bisküvisi,bebek ekmeği,meyveler,peynir,yoğurt,tam buğday unu gibi yemeklerınde kullandıgım her ürünü organik tercih ediyorum marketlerden kendımıze aldıklarımızı kullanmıyorum