2 buçuk aylık.kizim, 1 aylıkken başladı nefesini zorluyor sanki, ihk diye ses cikariyordu doktora gösterdik 2 doktorda yeni nefes almayı ogrenirler bu zamanlarda bazı bebeklerde olur demişlerdi arada yapıyor hala, korkup yüzüne dokunuyoruz geçiyor dokunmasak ta 5 sniye sürüyor düzeliyor yaşayan var mı