Oguzhan merhaba 🌸
Ben şöyle yaptım kemikleri büyükçe bir kaba koydum su ve azcık sirke ile 1 saat beklettim. Kanı falan çıkması için.
Daha sonra tencereye koyup üzeri gecene kadar su ekledim yaklaşık olarak 11 12 saat kaynattım kısık ateşte. Sadece bir defa su ekledm suyu azaldığı için ocaktan alıp soğutup buz kaplarına doldurdum.
Kolay gelsinn😌