Derinay biz çok çektik gazdan gecenin yarıları ağlamaktan çocuğum mosmor olmuştu korkup koşa koşa hastaneye gittik lavman yaptılar o an rahatladı eve geldik yine aynı yani hastaneye gitmek çözüm değil ya lavman yapıyorlar ya da gaz ilacı veriyorlar bize iyi gelen gaz ilacı agulineydi. Onun haricinde sürekli masaj sıcak tutma işe yarıyor biran önce atlatırsıniz inşallah