QueenMom__ Kızlar 9 ay 20 günlüğüz. 2 hafta önce ilk defa alt dişimiz çıktı, yarım boyda ama var. Fırçalamalı mıyım parmak fırçalarıyla siz neler yapıyorsunuz acaba ?
Deletedmom9 QueenMom__ Ben o aylarda almadım biraz daha farkında olduğu zamanlar aldım diş fırçası 1 yaş üstü civarı. Ama yine alın hem kendi oyalansın hem öğrenmiş olur.
Zehrakiz QueenMom__ bir süre tülbentle temizleseniz. Damaklarinida temizlemis olursunuz. normal fırça damaklarini zedeler. Yada parmak fırça alicaksiniz
UgurArasinAnnesi QueenMom__ parmak fırça bende alacağım iki al ikide üst dişimiz var onları fircalamak icin uygun olur normal firca icin erken bence biraz
QueenMom__ Deletedmom9 kendi için fırça mı alayim direk? Parmağa takılanlardan da gördüm de kararsız kaldım. Diğerlerinin henüz gelesi de yok gibi tek dişli kaldık 🥴😅
Deletedmom9 QueenMom__ Bahsettiğiniz fırçayı bilmiyorum ben direkt normal bebekler için olan fırça aldım rocs. Ama 9 aylık bebek için tehlike arz eder mi bilemedim 🤷♀️ Dediğiniz fırça uygunsa alın tabii.