Berenur Merhaba arkadaşlar bebeğim daha 15 günlük ve sütüme takviye hipp mama kullanıyordum. Çok gaz yaptı. Sizin mama ile ilgili tavsiyeniz var mı
BuseKeremBuglem Berenur bebelac gold gaz yapmıyor 🥰 ama benim kızım beğenmediği için içmedi. Ama sma da güzel bir mama. Hipp hiç dpyurmuyor zaten.
Blz01 Berenur hipp bizi mahvetti.ben similac kulanmıştım çok iyi bi mama.bi deneyin isterseniz.sonradan alerjisi çıkınca evolvia rp ye geçtik.normal evolviada deneyebilirsiniz.