Kızlar merhaba kızım 4 gün sonra tam 2 aylık oluyor. Sadece anne sütü veriyorum ama 1 haftadır emme aralarını açmaya başladı . 2 saatte bir emziriyordum normalde, artık 4 saat falan uyumaya başladı normal mı ? Uyandırmalı mıyım? Yoksa uyanınca kendisinin emmesini mi beklemeliyim sizler nasıl yapıyorsunuz yardımcı olur musunuz