Merhaba sevgili anneler ,
Çocuğunuzu oyun grubuna hiç götürdünüz mü? Uzun süredir giden var mı ? Gidip de ne gibi değişiklikler fark ettiniz ?
İstanbul da giden varsa nereye gidiyorsunuz. Bir yere götürdüm tam olarak içime sinmedi. İstediğim ilgi , alakayı bulamadım. Deneyimleriniz varsa dinlemek isterim.
Teşekkür ederim 🌼