Kızlar 15 günlük bebeğim var bi türlü gaz çıkaramıyor şu an zaten hastanede yatıyo kanında mikrop çıkmıştı çok şükür durumu iyi yalnız hemşirelerde dedi biagola gaz damlasını kullanıyolar ama fayda etmiyomuş hergün emzirmeye gidiyorum beni emerkende sürekli kızarıyo gazını çıkarmaya çalışıyo masajalar yapıyoruz fayda etmiyo varmıdır öneri bi gaz damlanız ( hemşireler bile diyo işin zor çünkü zor gaz çıkarıyo diye )