turisinannesi Kizlar bebeğim 5 aylık yoğurtla başlangıç yapicam yavaştan.bebeklerinize sütü ve mayayı nerden kullanıyorsunuz güvenli bildiğiniz marka market neresi söyler misiniz kendim yoğurt yapacagim
Jeremh turisinannesi Ben büyüyo marka kullanıyodum üniversite yapımı koronadan sonra üretim durunca activia döndüm activia ile mayalıyorum
BalarisiYusra turisinannesi bende yeni mayaladım eşim köy sütü aldı marketlerde yaylamaya var onunla mayaladım çok güzel oldu bitince bidaha maya almaya gerek yok yoğurttan biraz ayırıp tekrar mayalayabiliriz