alisaksc Güzel anneler sizin bebeler 2.ci ay aşilari oldu mu? Nasil geçirdiniz? Ateş oldu mu acaba? Ateş kaç derece olunca fitil koyuyoruz bilen var mi acaba?
Minik_SerCem alisaksc 2. Ay aşımızda ateş vs olmadı ama bugün 4.aşımızı olduk bebeğimde biraz halsizlik oldu gözümü üzerinden ayırmıyorum
Linam3_ alisaksc dün 2. Ay aşısını oldu ben direk aşıdan sonra calpol içirdim ateşi yok şükür ama huysuz çokk tekrardan calpol içir dedi doktorumuz sakinleşti uyuyor
Sedaaklar alisaksc bnde endişelenmiştm ateş olursa diye ama sağlık ocağında ki hemşire aşıların baya geliştirildiğini artık pek fazla ateş yapmadığını söylemişti. Şükür ateşte olmadı hiç huzursuzlkta olmadı uyku yapmıştı sadece
Bahtos alisaksc Bende yaptırdım bin şükür ateş problemi olmadı ama 3 gün boyunca sürekli huzursuz oldu ve ağladı buna da şükür 🥺
benbirbebekfilim Dün yaptırdık bizde ağrısı olunca calpol verdik çok hafif de ateşi vardı ama çok yükselmedi şu an tamamen geçti
benbirbebekfilim 37 oldu en yüksek öyle olunca hemen serinlettim bebişi düştü tekrar. İçiniz rahat olsun hafif atlatır sizin bebişte inşallah.
alisaksc benbirbebekfilim bizim 38.4 oldu sabaha karsi mecbur fitil koydum :( nasil serinlettiniz? Ustunu mu çıkarttınız
Sedaaklar alisaksc değişiyor demk ki her bebek bir değil. Çok geçmiş olsun bu aşılarda işte olması gerekiyor 2 yaşa kadr var sürekli onların iyiliği için.